center>
"De cursus Time Management heeft me geholpen om mijn taken beter in te delen en af te krijgen. Vooral de verschillende hulpmiddelen zoals agendabeheer en de ballontheorie zijn voor mij persoonlijk heel nuttig in de praktijk. "

Gerrie Vercammen, Consulent Centrum Morele Dienstverlening



"De training Time Management heeft me geleerd prioriteiten te stellen en meer focus te leggen om mijn eigen vrije tijd. De trainer gaf me veel praktische tips om mijn informatiestroom te beheersen."

Luc Wilms, Docent Hoge Katholieke School Kempen



"Vooraf wou ik met deze cursus meer tijd winnen en prioriteiten stellen. Ik heb heel wat nuttige ideeën gekregen om alles beter aan te pakken en mijn werkomgeving optimaal te structureren."

Sarah Janssens, Supply Chain en Customer Service
Coordinator, Sasol Chemicals Benelux



"Ik wou vooral meer controle krijgen over mijn overvolle mailbox en hoe ik geconcentreerd met mijn eigen job kon bezig zijn zonder dat anderen mij storen. Dankzij de dynamische en gedreven aanpak van de trainer werden mijn verwachtingen volledig ingelost. Vooral de clean desk en clean mailbox methode waren voor mij een echte eye opener."

Gert Struyven, Service Manager TNT Express Benelux



"Hoe krijg ik meer grip op mijn agenda en mijn tijd? Dat waren mijn belangrijkste bekommernissen. Via concrete voorbeelden en een terugkoppeling naar mijn eigen situatie, leerde ik mijn agenda beter te plannen en kan ik nu aan de slag met mijn persoonlijke checklist. Het Eisenhouwer schema heeft nu geen geheimen meer voor mij. Vooral het empathische vermogen van trainer Jerko Bozikovic is mij bijgebleven en dat was zeker een groot pluspunt."

Sabine Slegers, Nationaal Secretaris ACLVB



,,Mag ik eerlijk zijn? Ik stond heel sceptisch tegenover de cursus 'Assertief en Zelfverzekerd Communiceren'. Ze was mij overvloedig aangeraden door mijn collega's. Op het einde van de dag was ik heel aangenaam verrast. Door de verschillende situatiespelletjes, werden de meeste voorbeelden soms 'akelig' herkenbaar. Ik ga zeker de DESC-methode gebruiken. En in mijn communicatie ga ik daarnaast proberen meer stiltes in te bouwen. "

Suzy Nouwen, Planner, Rode Kruis Vlaanderen



"Expressief, duidelijk en communicatief: zo wil ik trainer Jerko Bozikovic samenvatten. Ik heb geleerd in deze workshop dat je open en eerlijk kan zijn in alle mogelijke situaties. In communicatie zijn toon, intonatie, expressies en stiltes soms belangrijker dan de inhoud."


Kris Torfs, Service-coördinator, ESC Technics



"Een van de meest opvallende punten uit de cursus 'Assertief en Zelfverzekerd Communiceren' is de DESC-methode. Jerko leert ons hoe we op een objectieve en rationele wijze, storende (en meestal emotionele) situaties kunnen aanpakken. Mijn mening over deze training? Top!"

Mimi Van Meir, Freelance journalist



"In de cursus Assertief en Zelfverzekerd Communiceren heb ik geleerd mijn doel, plannen en meningen op een constructieve manier te communiceren. Ik ben me nu meer bewust van mezelf, mijn gedragingen en mijn gewoonten. De dag is voorbij gevlogen: interessant, onderhoudend en to the point! "

Marleen Gellens, Team Coach TV-Vlaanderen




"Dankzij de training werd ik me bewust van de oorzaken van mijn soms te agressieve communicatiestijl, zodat ik hieraan kan werken de volgende maanden. Ik kreeg tips om mijn manier van communiceren bewust aan te passen aan mijn gesprekspartner en heb geleerd stiltes te gebruiken als een krachtig instrument om anderen van mijn standpunten te overtuigen."

Jerre Muylaert, Projectleider Agentschap voor Facilitair Management, Vlaamse Overheid





"Ik heb me ingeschreven voor de cursus Assertiviteit om beter te leren communiceren in moeilijke situaties zonder dicht te klappen. Ik werd me bewust van het feit dat er keuzes kunnen gemaakt worden, te allen tijde. Vooral het DESC-model was een echte openbaring voor mij. Jerko is een gedreven trainer, die zijn inzichten op een enthousiasmerende manier overbrengt. 

Karen Derynck, Business Consultant, McDonald's Belgium


"Wij hebben een basiscursus Communicatie georganiseerd voor het hele bedrijf. Te vaak ontstaan misverstanden door een onduidelijke of gebrekkige communicatie en daar wilden we bij Neste Oil iets aan doen. In het begin was er een zekere terughoudendheid bij sommige deelnemers, maar op het einde van het traject waren zelfs de meest kritische deelnemers positief. Onze uitdaging is nu om de materie levendig te houden en te blijven toepassen in onze dagelijkse activiteiten. De belangrijkste actiepunten uit de cursus hebben we nu op affiches aangebracht, die op strategische plaatsen in het bedrijf worden opgehangen. En dit werkt."


Danny Wouters, Personnel Manager Neste Oil




,,Een technische medewerker werd gevraagd om een presentatie te geven aan +/- 30 managers. Hij voelde zich niet zelfzeker over het "spreken in publiek" en vroeg naar een praktijkgerichte opleiding. Tijdens het surfen kwam ik bij Jerko terecht die ons een overtuigend trainingsvoorstel deed. De cursus die Jerko heeft gegeven was een groot succes. Onze medewerker was laaiend enthousiast en raadt deze training aan voor al zijn technische collega's."

Inge Van Roy, Human Resources Officer Xylos